sobota, 6 kwietnia 2013

Wszystko może się zdarzyć :)

Wiele osób mówi mi, że za dużo marzę. Pytają mnie- po co to robię? Następnie próbują mi uświadomić, że niepotrzebnie się zwodzę, ponieważ one nigdy się nie spełniają...  A jeżeli ja uważam na odwrót? Moim zdaniem marzenia trzeba zamieniać w cele, a do  celów dążyć. Jeżeli do czegoś dążymy to znaczy, że chcemy to osiągnąć. Właśnie z tego powodu nie można się nigdy poddawać. Na przykład ja chcę w przyszłości robić coś związanego z muzyką, sztuką. Może wam to się wydać trochę przereklamowanym sposobem na życie, ale ja na prawdę tego pragnę. Dlatego też gram na instrumentach, czytam dużo o różnorodnych artystach, staram się malować, śpiewać itp.. Nie mam pojęcia co będzie dalej, czy odmienią się moje upodobania czy nie. Na razie nie zamierzam sobie zaprzątać tym głowy tylko planuję wykonywać sumiennie to co mi sprawia największą przyjemność...
-Gabriela

    ~G.




" Never give up on what you really want to do. The person with big dreams is more powerful than one with all the facts. "
                                                                                                         - Albert Einstein




   Makijaż- p. Agnieszka Bobowik


Kochani, dzisiaj mam dla Was coś zdrowszego, mianowicie- zupę brokułową ^^ :


Pozdrawiam Was serdecznie
Gabi :)

4 komentarze:

# pisze...

Powiem tak: podziwiam Cię, Gabi. a tak na marginesie, niezła z Ciebie modelka, serio ;)

Jak najdalej od rzeczywistości pisze...

Dziękuję Ci bardzo ; i ja po prostu zawsze staram się być sobą ;)

Reverie. pisze...

Jestem Twoją fanką. Teraz zmiotłaś moje wszelkie podejrzenia z tej planety na tą obok - genialne spodnie i kurteczka *_*
Co prawda butki (choć nie brzydkie) zamieniłabym na glany, jednakże zupa brokułowa przyćmiła to jedno maleńkie niedociągnięcie.

Jak najdalej od rzeczywistości pisze...

To zaszczyt mieć taką fankę! :D Dziękuję Ci bardzo!
Nie wiem, tak jakoś do tej stylizacji te butki mi podpasowały, nawet je lubię, choć rzadko w nich chodzę :) ; Niestety glanów nie posiadam. Cieszę się, że zupa brokułowa 'się podoba', widzisz dla każdego coś się znajdzie :)
~G.