niedziela, 14 kwietnia 2013

BONUS :D

W ostatnim poście nie było nic o gotowaniu, dlatego też postanowiłam coś przyrządzić i podzielić się z Wami przepisem :)
 Kiedyś w sklepach można było kupić przepyszny krem 'Snickers'... niestety został on wycofany z rynku ;c Dlatego też postanowiłam go odtworzyć :D

Potrzebne składniki:
- 2 tabliczki mlecznej bądź gorzkiej czekolady,
-2 tabliczki białej czekolady,
-2 snickers'y,
-100 ml mleka,
-masło orzechowe,
-krem czekoladowy.
Sposób przygotowania:
W mikrofalówce bądź na parze roztapiamy w dwóch miseczkach po dwie tabliczki czekolady ( w jednej miseczce białą w drugiej np. gorzką). Do roztopionej gorzkiej czekolady dodajemy pokruszone snickers'y, łyżkę czy dwie kremu czekoladowego oraz 50 ml mleka ( wszystko to razem mieszamy i roztapiamy do uzyskania gładkiej masy). ; Do roztopionej białej czekolady dodajemy 5 czubatych  łyżeczek masła orzechowego oraz 50 ml mleka ( także wszystko razem mieszamy i roztapiamy do uzyskania gładkiej masy). Następnie krem z białej i gorzkiej czekolady wlewamy do jakiegoś słoiczka. Wstawiamy go do lodówki i czekamy aż ostygnie. Potem możemy robić z nim smakowite kanapki bądź jeść go łyżeczką, jak kto woli ;)
Zapraszam do spróbowania zrobienia kremu Snickers w domu oraz życzę smacznego! :)











A na koniec macie jeszcze tu ode mnie moją kicie ^^


Trzymajcie się
Gabi :)

3 komentarze:

# pisze...

pewnego pięknego dnia przyjadę do Ciebie się nażreć i uprzedzam, że ja jem naprawdę dużo

Wiesław Pułczynski kliper25712 pisze...

Wspaniały blog;)))

Jak najdalej od rzeczywistości pisze...

Dziękuję bardzo :))