sobota, 13 kwietnia 2013

Life is about creating yourself

Nieraz zastanawiamy się co jest z nami nie tak, czemu nie możemy wyglądać i zachowywać się jak inni-  niby lepsi od nas... ; Wpierw zanim zaczniemy tak myśleć, zadajmy sobie jedno pytanie - co by było gdyby każdy był identyczny?... Moim zdaniem byłoby bardzo nudno na tym świecie. Każdy ma w sobie coś szczególnego - jeden posiada interesującą urodę, drugi ma genialne poczucie humoru, za to trzeci jest wszechstronnie uzdolniony. Musimy nauczyć się odnajdywać w sobie samym pozytywne cechy i zacząć  je zaznaczać, pokazywać światu oraz pielęgnować. W życiu z dnia na dzień kreujemy siebie. Codziennie znajdujemy się w przeróżnych sytuacjach, na każdą z nich inaczej reagujemy, czasem popełniamy błędy. Mamy do nich prawo ponieważ nikt z nas nie jest idealny. Według mnie jest to cudowne, gdyż dzięki temu możemy je naprawiać, a przez to stawać się lepszym człowiekiem, bo jak sami wiemy- nikt na cudzych błędach jeszcze nigdy się niczego nie nauczył... :)
~Gabriela









    ^^

Pozdrawiam Was serdecznie 
G. :)


2 komentarze:

# pisze...

po pierwsze: gdzie kupiłaś wdzianko??? O.O ja takie chcę!!!!!!

po drugie: skąd ja znam te butki ;p

i po trzecie: nie chce mi się znowu gadać jaka jesteś mądra i wrażliwa, więc potraktuj ten komentarz tak, jakby miał tylko dwa punkty.

Buziaczki :*

Jak najdalej od rzeczywistości pisze...

Wdzianko dostałam od rodzinki jakiś rok, może dwa lata temu i nie wiem czy jest dostępne ogólnie w sklepach w Polsce, chyba, że w Wawie, nie mam pojęcia. Musisz w necie poszukać < na privacie napiszę Ci co i jak :) >
Butkii, aj ile z nimi wspomnień mamy... ^^
PS. Jesteś Kochana
Buziaczki :*
G.