niedziela, 13 października 2013

'Panta Rhei'

Jak byliśmy mali uwielbialiśmy udawać dorosłych, chcieliśmy jak najbardziej upodabniać się do nich. Ważne dla nas był moment kiedy minie następny miesiąc i już będziemy mogli powiedzieć, że mamy 5 lat i jeden  miesiąc, a nie tylko 5 lat... Dziewczynki uwielbiały przymierzać mamine szpilki, a chłopcy kierować z tatą samochodem. Nie zdawaliśmy sobie sprawy, że zawsze będziemy się starzeć, ale nigdy nie będziemy mogli powrócić do lat dzieciństwa.
Ja niedawno sobie to uświadomiłam; ani nie jestem dorosła, ani nie jestem już dzieckiem. W moim życiu rozpoczęłam nowy etap- liceum. Z jednej strony każdy zaczyna ode mnie wymagać różnorodnych rzeczy, gdyż dążę do dorosłości (co jest słuszne), słyszę- 'Czasy przedszkolne się już skończyły', z drugiej 'Co Ci gówniarze wyrabiają, mają za małe doświadczenie!'. Szczerzę to czasami nie wiem gdzie mam się podziać i co sądzić o tym wszystkim. Nikt nie jest idealny. Młodość ma to do siebie, że popełniamy wiele błędów, ale posiada także mnóstwo zalet i radości. Dlatego póki możemy to wracajmy do zachowań z dzieciństwa, cieszmy się chwilą i tym co nas otacza, ponieważ później już będzie za późno.
"Carpe diem"
~Gabriela



  



~
Na osłodę babeczki czekoladowe z musem fistaszkowym ;) :



~
Przepraszam za moją długą nieobecność na blogu, ale ostatnio dużo się u mnie działo. Teraz postaram się dodawać wpisy systematycznie. 
Najpierw miał to być blog mój i Kamili, na co wskazuję pierwszy wpis. Jednak wyszło tak, że prowadzę go sama i będę prowadziła. Kamila posiada własnego bloga, na którego serdecznie Was wszystkich zapraszam : http://thisiskindofmagic.tumblr.com/ :)
~
Trzymajcie się!
Gabi :)









1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Darling, it was absolutely delicious :*