piątek, 18 października 2013

Głuchy telefon

Ludzie zazwyczaj nie potrafią żyć swoim życiem. Szukają tylko nowych sensacji, aby mieć o czym pogadać. Dowiadują się różnych rzeczy od kogoś, nie wiedząc czy to jest prawdą i przekazują dalej...
Osobiście plotki nie są dla mnie czymś odległym. Sama wiele razy słyszałam wyssane z palca historie na mój temat. Nie dziwne, gdyż jestem osobą dość kontrowersyjną; da się to przeboleć i nie zaprzątać sobie tym głowy. Jednak nie jestem wstanie ścierpieć, gdy ktoś próbuję przekazać mi różnorodne informacje na temat bliskiej mi osoby! Nie potrafię pojąć pewnej rzeczy- czy niektórzy naprawdę chcą niszczyć innym relacje z drugim człowiekiem? Za co? Mogłabym się założyć, że oni sami na pewno by nie chcieli stracić przyjaciółki czy przyjaciela. Postępowanie ludzi jest mi czasem niepojęte.
~Gabriela








  Fot.Monika Stajkun 
  Dziękuję Ci jeszcze raz! 

~
Życzę Wam miłego weekend'u.
Trzymajcie się!
Gabi :)









Brak komentarzy: