poniedziałek, 20 maja 2013

Ukryta Tajemnica

Spojrzenie- w nim kryje się wszystko, nasze uczucia, myśli, emocje... Jest to wgląd w nas samych. Oczy są prawdą, tutaj nie da się niczego ukryć. Wyrażają one to co przeżyliśmy w życiu, pokazują jak postrzegamy świat. Możemy fałszywie się uśmiechać, kłamać i próbować różnych sztuczek, lecz spojrzenia nie da zmienić na zawołanie, jest ono źródłem naszych odczuć. Często boimy się rozmawiając z drugą osobą  patrzeć jej w oczy, w ten sposób odbiegamy od szczerości. Powinniśmy zacząć starać się poznawać drugiego człowieka nie powierzchownie tylko dogłębnie poprzez sposób patrzenia...
~G.


    [...] nie zwracał uwagi na to, co do niego mówiono, tylko wpatrywał się w mrok oczu, by odgadnąć to,  czego mu nie mówiono [...]
                                         - Gabriel Garcia Marquez








 
    Fot. Julia Kondracka ( wpadnijcie na jej bloga ;) - http://crowded-life.flog.pl/ )
~
    Ciasto kajmakowe:
 
     PRZEPIS :d - http://gebawniebie.blogspot.com/2011/01/ciasto-kajmakowe.html
~
Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie!
Gabi

4 komentarze:

# pisze...

Ja nie mogę!!!! Nie będę nic mówić, bo mi żal siebie, że próbuję wyrazić słowami, to co o Tobie myślę. Powiem krótko: ale mam pięknego brata! Brawa dla Fotografa!!! :D

Jak najdalej od rzeczywistości pisze...

Siostra! Zbyt mi pochlebiasz, ale dziękuję! :* :D i przekażę Fotografowi ;))

Reverie. pisze...

No i znowu tu zawitałam, nie mogę tak nie zajrzeć, a na niektóre blogi aż wstyd mi wchodzić, bo mam tak ogromne zaległości xD
Moje ulubione zdjęcie z tego posta to...z dmuchawcem! Mistrzostwo! Oczęta też masz hipnotyzujące *_* cholera, chciałabym być taka ładna ;_;

Jak najdalej od rzeczywistości pisze...

Bardzo mi miło, że to właśnie na mojego bloga zawitałaś! Naprawdę! :) Dziękuję!
Wiesz, właśnie do tego zdjęcia nie byłam do końca przekonana, nie do wykonania, bo wykonanie jest genialne ( pozdrowienia dla fotografa :D ) ale do mojej miny ;p Lecz dziękuję Ci bardzo, cieszę się, że Ci się podoba :)
I jeszcze raz dziękuję, ogólnie dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze co do mojej osoby w Twoim komentarzu!
Co do ładności to nie przesadzajmy, na pewno jesteś śliczną dziewczyną! Każdy ma w sobie coś oryginalnego i zarazem cudownego! Nie ma brzydkich osób na świecie! Każdy się urodził jakim się urodził, ja np. Nigdy nie oceniam innych w kryteriach - ładny- brzydki, u mnie takie coś nie istnieje :)
Trzymaj się!
Gabi