sobota, 25 maja 2013

Diabelskie Ciasto

Dzisiaj postanowiłam przyrządzić Diabelskie Ciasto Nigelli ;) Jest to idealne ciasto dla wszystkich miłośników czekolady. Mam nadzieję, że spodoba Wam się przepis i spróbujecie go wykonać w domu.
PS. Jest na to idealna okazja, gdyż jutro jest Dzień Matki ;)
~Gabi

Link do przepisu :
http://dysproporcja.blogspot.com/2011/06/ciasto-diabelskie-devils-food-cake.html

Link do filmiku :
http://www.youtube.com/watch?v=Naf2mxMTwkc
~












Trzymajcie się!
Gabi :)

7 komentarzy:

Reverie. pisze...

Szkoda, że wczoraj tu nie zajrzałam ;c zrobiłabym pyszne ciasto dla mamuśki, jednakże kupiłam jej kwiaty, a to chyba też się liczy xD
To Ty jesteś na ostatnim zdjęciu? *_*

P.S. Dziękuję za komentarz u mnie! To bardzo miłe!

Jak najdalej od rzeczywistości pisze...

Jak najbardziej, kwiatki też się liczą! ;)
Tak, to ja jestem na ostatnim zdjęciu w wersji bardziej domowej ;p

Daughter of God pisze...

Dzięki za odesłanie przez linka do mojego bloga. PS. Wyrażenie o "spodobaniu się przepisu" jest bezzasadne, jako że nie jest to Twój autorski przepis, tylko Nigelli. Pozdrawiam, Dysproporcja

Jak najdalej od rzeczywistości pisze...

Nie ma za co. ; Nie rozumiem co jest 'złego' w tym wyrażeniu, tak samo jak mi spodobał się jej przepis to może moim czytelnikom także się spodoba, nigdzie tutaj nie napisałam, że jest to mój autorski przepis oraz nie ukrywam, że jest Nigelli.
Pozdrawiam, Gabysia

Anonimowy pisze...

Bardzo smacznie wygląda! ;)

Jak najdalej od rzeczywistości pisze...

:))

Monika Zawadzka pisze...

Super napisane. Musze tu zaglądać częściej.