wtorek, 1 lipca 2014

ABOUT TIME

(...) w jednej dłoni trzymając ciężką torbę, a w drugiej niedopitą herbatę wybiegłam pędem z domu. Wyjątkowo błagałam w myślach żeby mój cudowny autobus się spóźnił przynajmniej 5 min, gdyż tyle potrzebowałam jeszcze na dojście do przystanku. Będąc praktycznie na mecie mojej męczącej trasy zobaczyłam zatrzymujący się pojazd, zaczęłam krzyczeć i wymachiwać rękoma do kierowcy... chyba nie odebrał poprawnie wysyłanych przeze mnie sygnałów wskazujących na to, że prosiłam go aby nie odjeżdżał!... gdyż kiedy dotarłam na miejsce zobaczyłam "piękny" tył oddalającego się pojazdu. Przeklęłam w myślach- następny transport do miasta miałam za jakąś godzinę.
Przez jakieś 10 min chodziłam nerwowo w tę i z powrotem zastanawiając się czy po około 2 godzinnym opóźnieniu złapię jeszcze jakikolwiek późniejszy pociąg...
Po pewnym czasie stwierdziłam, że tworzenie scenariuszy nie ma jakiegoś większego sensu. Usiadłam na drewnianej ławeczce, wzięłam głęboki oddech i zaczęłam wpatrywać się w ogromną ścianę lasu. Była przepiękna- różnorodne kolory, rozmaity wygląd, rozmiar od najmniejszych i cieniutkich roślinek po olbrzymie i wysokie drzewa... a nad nimi niebo o wspaniałym niebieskim kolorze i płynące po nim chmury...
Bywałam na tutaj nie raz, ale nigdy nie zwracałam aż takiej uwagi na piękno otaczającej mnie natury. Zdałam sobie sprawę, że mało kto w dzisiejszych czasach znajduję chwile na zatrzymanie się. Żyjemy w ciągłym biegu, a naprawdę warto odetchnąć i zwrócić uwagę na drobne rzeczy, które mogą cieszyć. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, może gdybyśmy zmienili nasz punkt siedzenia znaleźlibyśmy więcej powodów do radości w każdej dziedzinie naszej codzienności?
~Gabriela













fot. krajobrazów i innych- ja
~
Życzę Wam cudownych wakacji!
Gabi :)





Brak komentarzy: